woensdag, mei 21, 2003

Achtergrond-info: alle mails die eindigen op '@mijnweb.nl' krijg ik als bezitter van www.mijnweb.nl in mijn mailbox. Echter.... Er zijn nog steeds HORDEN mensen die @mijnweb.nl verwarren met @myweb.nl. Gevolg: de meest absurde en totaal oninteressante vragen, verhalen en animatiekaarten verschijnen dagelijks in mijn mailbox zonder dat deze daadwerkelijk voor mij bedoeld zijn. Zo ook de e-mail die ik van Ton Vermeulen mocht ontvangen:

>>
Dames/heren,

Mijn computer is enige tijd geleden gechrashed.
Nu is alles weer opnieuw geinstalleerd.
Echter indien ik mijn webside wil wijzigen dan kan ik niet meer gebruik maken
van de CD.
Kunt u er voor zorgen dat ik mij niet meer opnieuw moet aanmelden, maar gebruik
kan blijven maken van mijn eigen webside, als ik de side moet wijzigen.

Ik vertrouw op een spoedig bericht.

Ton Vermeulen.
<<

Zucht......