vrijdag, februari 08, 2002

Terwijl Harry Kinderen voor Kinderen verdringt en wegdrinkt zit ik voor de 106e keer op de vrijdagavond een gouwe ouwe minimix te uploaden op mijn andere hobbyproject Listen to the Minimix... volgens mij zijn we (van Media Playa) allemaal even gek. Ik heb overigens ooit overwogen om te stoppen met mijn minimix-site (ergens rond aflevering 80), maar ik krijg elke week honderden bezoekers en zoveel enthousiaste mailtjes van fans, dat *kan* ik die mensen niet aandoen!
Wat Media Playa betreft: fantastisch hoe de metafoor van ons tropische eiland zich steeds verder uitkristaliseert... ik zie in gedachte Essie, Ankie en Marleen (en Marianne?) al topless over het strand rennen, opzoek naar Harry die ze insmeert en tussendoor aan de lopende band cock-tails brengt, klaargestoomd in The Bar van Jorrit. Ik denk dat ik ondertussen een paar enorme knoeperts van boxen in de palmen hang, zodat ik The Beach kan voorzien van een onophoudelijke stroom mp3-tjes (misschien mag ik ook nog wel wat lenen van Harry z'n 6.27 Gieg). Zo schalt er regelmatig een een minimix over het strand en natuurlijk elk uur de Plaat van het Moment! En dan dansen we lekker de tango, en Marleen de flamengo. Maar dat is logisch.